У статті аналізуються практичні аспекти розвитку інтелектуального виховання як базової умови формування особистості. Висвітлено сутність та компоненти ―продуктивного мислення у психологів. Розглядаються різні започатковані у психолого-педагогічній науці підходи до розкриття характеристик розуму та інтелекту людини. З‘ясовано стан проблеми інтелектуального виховання у психологів (спеціальних, медичних).
В статье анализируются практические аспекты развития интеллектуального воспитания как базового условия формирования личности. Освещены сущность и компоненты "продуктивного" мышления у психологов. Рассматриваются различные заложеные в психолого-педагогической науке подходы к раскрытию характеристик разума и интеллекта человека. Освещается состояние проблемы интеллектуального воспитания у психологов (специальных, медицинских).
This article analyzes the practical aspects of intellectual education as a basic condition of identity formation. Article deals with the nature and components of the "productive" thinking in psychology. Various science approaches launched in psychological and pedagogical to disclosing the characteristics of the mind and intellect of man are reserched. It was shown state of the problem of intellectual education of psychologists (special, medical).