Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Реалізація лінгводидактичного підходу у процесі формування усного зв'язного мовлення у дітей із моторною алалією

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Парфьонова, Г. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.available 2015-07-03T12:39:22Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Парфьонова Г. І. Реалізація лінгводидактичного підходу у процесі формування усного зв'язного мовлення у дітей із моторною алалією / Г. І. Парфьонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 152-156. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7798
dc.description.abstract У статті висвітлені лінгводидактичні основи формування усного зв‘язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із моторною алаліїю. Визначені основі напрями організації логопедичної роботи, зокрема: мотивація комунікативно-мовленнєвої діяльності, потреба у внутрішньому програмуванні та зовнішньомовленнєвій діяльності, що ґрунтується на творчості, стимулює бажання продумувати зміст, правильність словесного оформлення, виробляти самостійне зв'язне висловлювання. Схарактеризовані три аспекти розвитку мови та мовлення дітей дошкільного віку. При формуванні усного зв‘язного мовлення дітей слід розмежовувати два взаємопов‘язані і взаємозумовлені психолінгвістичні поняття: мовленнєві навички і мовленнєві вміння. Комунікативно-мовленнєві вміння включають уміння правильно добирати стиль мовлення, вживати найефективніші, найточніші і найвиразніші мовні засоби, враховуючи екстралінгвістичні фактори. Особливу увагу слід надавати створенню мовленнєвого середовища.
dc.description.abstract В статье освещены лингводидактические основы формирования устной связной речи у детей старшего дошкольного возраста с моторной алалией. Определены основные направления организации логопедической работы, в частности: мотивация коммуникативно-речевой деятельности, потребность во внутреннем программировании и внешнеречевой деятельности, которая основана на творчестве, стимулирует желание продумывать содержание, правильность словесного оформления, производство самостоятельного связного высказывания. Охарактеризованы три аспекта развития языка и речи детей дошкольного возраста. При формировании устной связной речи детей, следует разграничивать два взаимосвязанных и взаимообусловленных психолингвистических понятия: речевые навыки и речевые умения. Коммуникативно-речевые умения включают умение правильно подбирать стиль речи, употреблять эффективные, точные и выразительные языковые средства, учитывая экстралингвистические факторы. Особое внимание следует уделять созданию речевой среды.
dc.description.abstract he article elucidates linguodidactics bases of formation of oral coherent speech in senior preschool children with motor alalia. The main directions of the organization of speech therapy work identified in particular: the motivation of communicative-speech activity, the need for internal programming and external speech activities, which is based on creativity, stimulates the desire to think of the content, correctness verbal clearance, production of self-coherent expression. Characterized the three aspects of speech and language development in preschool children. In forming the oral coherent speech of children, should distinguish between two interrelated and interdependent psycholinguistic concepts: language skills and speech skills. Communicative- speech skills include the ability correctly choose the style of speech, to use effective, accurate and expressive language means considering the extra-linguistic factors. Particular attention should be given to the development of speech environment.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject лінгводидактика
dc.subject мовні здібності
dc.subject алалія
dc.subject лингводидактика
dc.subject языковые способности
dc.subject алалия
dc.subject linguodidactics
dc.subject speech skills
dc.subject alalia
dc.subject.classification 376 : 616.89 – 008. 434 – 053.4
dc.title Реалізація лінгводидактичного підходу у процесі формування усного зв'язного мовлення у дітей із моторною алалією ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics