Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До проблеми впровадження інклюзивного навчання в освітній системі України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Арендарук, А. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:39:20Z
dc.date.available 2015-07-03T12:39:20Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Арендарук А. О. До проблеми впровадження інклюзивного навчання в освітній системі України / А. О. Арендарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 8-13. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7785
dc.description.abstract Стаття висвітлює результати дослідження, мета якого полягала у з`ясуванні професійної готовності вчителів для роботи в інклюзивних класах, їх прогноз щодо інтеграційного та інклюзивного навчання в Україні, а також відношення батьків здорових дітей до дітей з особливими освітніми потребами. Всі результати анкетування вчителів та батьків наглядно подані у вигляді графіків та діаграм. Автор наводить приклади найбільш цікавих власних пропозицій вчителів щодо впровадження інклюзивного та інтеграційного навчання, їхні коментарі щодо перспектив розвитку інклюзії в Україні та розкриває найбільш болючі питання адміністрації інклюзивних шкіл. Також стаття містить основні законодавчі документи щодо модернізації освітньої системи в Україні. Особлива увага в статті звертається на необхідний(високий) рівень підготовки вчителя загальноосвітньої школи для роботи в інклюзивних класах з дітьми з психофізичними та мовленнєвими вадами.
dc.description.abstract Статья освещает результаты исследования, цель которого заключалась в выяснении профессиональной готовности учителей для работы в инклюзивных классах, их прогноз относительно интегративного и инклюзивного обучения в Украине, а также отношение родителей здоровых детей к детям с особыми образовательными потребностями. Все результаты анкетирования учителей и родителей наглядно представлены в виде графиков и диаграмм. Автор приводит примеры наиболее интересных собственных предложений учителей по внедрению инклюзивного и интеграционного обучения, их комментарии относительно перспектив развития инклюзии в Украине и раскрывает наиболее болезненные вопросы администрации инклюзивных школ. Также статья содержит основные законодательные документы по модернизации образовательной системы в Украине. Особое внимание в статье обращается на необходимый(высокий) уровень подготовки учителя общеобразовательной школы для работы в инклюзивных классах с детьми с психофизическими и речевыми нарушениями.
dc.description.abstract The article highlights the results of a study aimed at finding out the professional readiness of teachers to work in inclusive classrooms, their forecast for integrative and inclusive education in Ukraine, as well as the attitude of parents of healthy children with special educational needs. All the questionnaires from teachers and parents is illustrated in the form of graphs and charts. The author gives examples of the most interesting proposals of teachers in inclusive and integrated education, their comments about the prospects for the development of inclusion in Ukraine and provides the most painful problems of the administration of inclusive schools. The article contains the basic legislative documents on modernization of the educational system in Ukraine. Special attention is drawn to the required(high) level of training of secondary school teachers to work in inclusive classrooms with children with psychophysical and speech disorders.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject стихійна інклюзія
dc.subject діти з особливими освітніми потребами
dc.subject анкетування
dc.subject стихийная инклюзия
dc.subject дети с особыми образовательными потребностями
dc.subject анкетирование
dc.subject natural inclusion
dc.subject children with special educational needs
dc.subject questioning
dc.subject.classification 376.36(477)
dc.title До проблеми впровадження інклюзивного навчання в освітній системі України ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics