Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Изучение интеллектуального развития лиц с напушениями слуха в зарубежной и российской психологии

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богданова, Т. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:35Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Богданова Т. Г. Изучение интеллектуального развития лиц с напушениями слуха в зарубежной и российской психологии / Т. Г. Богданова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 255-260. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7655
dc.description.abstract У статті проводиться порівняння поглядів вітчизняних і зарубіжних психологів на діагностику інтелекту глухих людей, на проблему співвідношення в розвитку інтелекту й мовлення. Вивчення особливостей інтелектуального розвитку дітей з порушеннями слуху є необхідним, оскільки визначає підходи до організації їх навчання. Для систем навчання, існуючих у різних країнах, характерні різні орієнтири. Так, в США для отримання інформації про рівень інтелектуального розвитку глухих дітей широко використовуються тести, які переважно не потребують участі словесного мовлення. Це пов'язано з переоцінкою ролі жестового мовлення у розвитку інтелекту осіб з порушеннями слуху.
dc.description.abstract В статье проводится сравнение взглядов отечественных и зарубежных психологов на диагностику интеллекта глухих людей, на проблему соотношения в развитии интеллекта и речи. Изучение особенностей интеллектуального развития детей с нарушениями слуха является необходимым, поскольку определяет подходы к организации их обучения. Для систем обучения, существующих в разных странах, характерны различные ориентиры. Так, в США для получения информации об уровне интеллектуального развития глухих детей широко используются тесты, преимущественно – не требующие участия словесной речи.
dc.description.abstract Тhe article compares the views of Russian and foreign psychologists to diagnose intelligence of deaf people, on the problem of development of intellect and speech. Study of the characteristics of the intellectual development of children with hearing impairments is essential, because it determines the approaches to their learning. For education systems existing in different countries have different guidelines. So, in United States to obtain information about the level of intellectual development of deaf children are widely used tests that mainly do not require the participation of verbal speech. This is due to revaluation of the role of sign language in the development of intelligence of individuals with hearing impairments.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject интелект [інтелект]
dc.subject словесне мовлення
dc.subject глухі діти
dc.subject интеллект
dc.subject словесная речь
dc.subject глухие дети
dc.subject intelligence
dc.subject verbal speech
dc.subject deaf children
dc.title Изучение интеллектуального развития лиц с напушениями слуха в зарубежной и российской психологии ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу