Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні засади диференційованої логокорекції

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савінова, Н. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:34Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Савінова Н. В. Теоретичні засади диференційованої логокорекції / Н. В. Савінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 209-215. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7644
dc.description.abstract У статті розглядається проблема діагностики мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ. Здійснено аналіз теоретичної складової зазначеної проблеми. Зазначено, що аналіз джерел різних наукових галузей продемонстрував наявність наукового підґрунтя зазначеної діагностичної методики, яким виступає сучасна дериватологія, а також певне коло наук, зокрема: психологія, психолінгвістика, мовознавство, педагогіка, логопедія тощо. При розробці діагностичної методики визначено наступні методи: метод вивчення і порівняльно-категоріального аналізу наукових джерел із проблем формування мовленнєвої діяльності у дітей із тяжкими порушеннями мовлення; метод вивчення документації; метод логопедичного обстеження; метод порівняльного аналізу результатів; метод математичної та статистичної обробки даних; метод анкетування тощо.
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема диагностики речевой деятельности у дошкольников с ТНР. Осуществлен анализ теоретической составляющей указанной проблемы. Отмечено, что анализ источников различных научных отраслей продемонстрировал наличие научной базы указанной диагностической методики, которым выступает современная дериватология, а также определенный круг наук, в частности: психология, психолингвистика, языкознание, педагогика, логопедия и т.д. При разработке диагностической методики определены следующие методы: метод изучения и сравнительно-категориального анализа научных источников по проблемам формирования речевой деятельности у детей с тяжелыми нарушениями речи, метод изучения документации, метод логопедического обследования, метод сравнительного анализа результатов, метод математической и статистической обработки данных, метод анкетирования и т.д..
dc.description.abstract The problem of diagnosis of speech activity in preschool children with TNR. The analysis of the theoretical component of the problem was given. Noted that the analysis of the sources of various scientific sectors demonstrated the presence of the scientific base of speech diagnostic techniques, which serves modern word , as well as a certain range of sciences, in particular: psychology, psycholinguistics, linguistics, education, speech therapy, etc. In developing diagnostic techniques, the following methods: a comparative study and analysis of categorical scientific sources on the formation of speech activity of children with severe speech disorders, study the documentation method, the method of speech therapy, survey method of comparative analysis of the results, the method of mathematical and statistical data processing method questionnaires, etc.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мовленнєва діяльність
dc.subject методика діагностики мовленнєвої діяльності
dc.subject методологія діагностики мовленнєвої діяльності
dc.subject речевая деятельность
dc.subject методика диагностики речевой деятельности
dc.subject методология диагностики речевой деятельности
dc.subject speech activity
dc.subject speech activity diagnostic technique
dc.subject methodology diagnostic speech activity
dc.subject.classification 376.36
dc.title Теоретичні засади диференційованої логокорекції ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics