Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косенко, Ю. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.available 2015-07-03T12:13:31Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Косенко Ю. М. Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період / Ю. М. Косенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 111-114. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7623
dc.description.abstract У статті висвітлюється проблема вивчення історичного матеріалу розумово відсталими дітьми в Україні у дореволюційний період, розглядаються питання становлення системи навчальних закладів для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку у другій половині ХІХ – початку ХХ століття. Досліджено засоби, методи і прийоми навчання історії розумово відсталих дітей у допоміжних класах і спеціальних школах дореволюційної Росії. Проаналізовано погляди вітчизняних і закордонних вчених-дефектологів на проблему викладання історії розумово відсталим школярам. Здійснено аналіз змісту навчального курсу з історії та шкільного предмету «Закон Божий» у дореволюційних закладах для розумово відсталих дітей. Висвітлено основний зміст методичних посібників з історії кінця ХІХ століття.
dc.description.abstract В статье освещается проблема изучения исторического материала умственно отсталыми детьми в Украине в дореволюционный период, рассматриваются вопросы становления системы учебных заведений для лиц с нарушениями интеллектуального развития во второй половине ХІХ – начале ХХ века. Исследованы средства, методы и приемы обучения истории умственно отсталых детей во вспомогательных класах и специальных школах дореволюционной России. Проанализированы взгляды отечественных и зарубежных учених-дефектологов на проблему преподавания истории умственно отсталым школьникам. Осуществлен анализ содержания учебного курса по истории и школьного предмета «Закон Божий» в дореволюционных учреждениях для умственно отсталых детей. Раскрыто основное содержание методических пособий по истории конца ХІХ века.
dc.description.abstract The article deals with the problem of studying historical material mentally retarded children in Ukraine in the prerevolutionary period, the questions of a system of schools for people with impaired intellectual development in the late nineteenth beginning of the twentieth century. Investigated the means, methods and techniques of teaching History of mentally retarded children in auxiliary classes and special schools in prerevolutionary Russia. Investigated the views of domestic and foreign scholars defectology the problem of history teaching mentally retarded children. The analysis of the content of the training course on the history and school subject «Act of God» in the prerevolutionary institutions for mentally retarded children. The article deals the basic content of teaching aids on the history of the late nineteenth century.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject розумово відсталі діти
dc.subject методика викладання історії
dc.subject дореволюційний період
dc.subject умственно отсталые дети
dc.subject методика преподавания истории
dc.subject дореволюционный период
dc.subject mentally retarded children
dc.subject methodology of history
dc.subject prerevolutionary period
dc.subject.classification 376.42:372:893
dc.title Формування історичних знань у розумово відсталих учнів в Україні у дореволюційний період ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу