Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування загальних факторів психотерапевтичного впливу в системі психологічної допомоги дітям з особливими потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, О. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:30Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Романенко, О. В. Застосування загальних факторів психотерапевтичного впливу в системі психологічної допомоги дітям з особливими потребами / О. В. Романенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 349-353. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7599
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості застосування загальних факторів психотерапевтичного впливу в системі психологічної допомоги дітям з особливими потребами. Визначено специфіку психосоціального розвитку цих дітей. Обґрунтовано необхідність надання їм психологічної допомоги, яка має бути специфічною як за цільовою направленістю, так і за організацією процесу. Окреслено психотерапевтичний напрям роботи психолога на основі врахування складної структури та своєрідності їхнього розвитку в поєднанні біологічних та соціальних факторів, ступеню вираженості відхилень у формуванні особистості та характеру соціальних впливів. Розкрито зміст та значення загальних факторів психотерапевтичної впливу як механізмів, що призводять до певних змін у особистісному розвитку. Описано три аспекти особистісних змін – когнітивний, емоційний та поведінковий, що забезпечують гармонізацію розвитку дітей з особливими потребами та їх готовність до соціальної інтеграції.
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности использования общих факторов психотерапевтического воздействия в системе психологической помощи детям с особенными потребностями. Определено специфику психосоциального развития этих детей. Обосновано необходимость предоставления им психологической помощи, которая должна быть специфичной как за целевой направленностью, так и за организацией процесса. Очерчено психотерапевтическое направление работы психолога на основе учета сложной структуры та своеобразия их развития в сочетании биологических и социальных факторов, степени выраженности отклонений в формировании личности и характера социальных влияний. Раскрыто содержание и значение общих факторов психотерапевтического воздействия как механизмов, которые приводят к определенным изменениям в личностном развитии. Описано три аспекта личностных изменений – когнитивный, эмоциональный и поведенческий, которые обеспечивают гармонизацию развития детей с особенными потребностями и их готовность к социальной интеграции.
dc.description.abstract The article deals with the features of common psychotherapeutic factors in the system of psychological support for children with special needs. The specificity of psychosocial development of these children was determined. The soundly necessity of providing them psychological care. Considered the complexity of the structure and identity of their combined biological and social factors, the degree of severity of abnormalities in the formation of personality and character of social influences. Changes in the personal development of children under the influence of psychotherapeutic factors described. Three aspects of personality changes - cognitive, emotional and behavioral were described. These aspects provide harmonization of children with special needs and their preparedness to social inclusion.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject універсальність проблем
dc.subject альтруїзм
dc.subject саморозкриття
dc.subject универсальность проблем
dc.subject альтруизм
dc.subject самораскрытие
dc.subject групповая сплоченность
dc.subject universality of problems
dc.subject altruism
dc.subject self-disclosure
dc.subject group cohesion
dc.subject акцептація
dc.subject катарсис
dc.subject зворотний зв'язок
dc.subject корективний емоційний досвід
dc.subject надання інформації
dc.subject перевірка нової поведінки
dc.subject групова згуртованість
dc.subject.classification 376-056:37.015.3
dc.title Застосування загальних факторів психотерапевтичного впливу в системі психологічної допомоги дітям з особливими потребами ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу