Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Морфологічні основи індивідуалізації навчання дітей з синдромом Дауна

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савицький, А. М. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:26Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Савицький, А. М. Морфологічні основи індивідуалізації навчання дітей з синдромом Дауна / А. М. Савицький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 203-208. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7566
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам шкільного навчання дітей молодшого шкільного віку з синдром Дауна. Аналізується сучасний стан спеціальної освіти в Україні, зокрема особливості навчання дітей з розумовою відсталістю. В статті висвітлюються концепції відбору дітей до спеціальних навчальних закладів. Детально розглядається психомоторний розвиток дітей з даною генетичною патологією. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури в галузі нейропсихології та нейрофізіології щодо особливостей розвитку дітей з синдромом Дауна. Визначено критерії відбору дітей з синдромом Дауна до навчальних закладів. В статті наводяться теоретичні та практичні основи індивідуалізації навчання дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна.
dc.description.abstract Статья посвящена проблемам школьного обучения детей младшего школьного возраста с синдромом Дауна Анализируется современное состояние специального образования в Украине. В частности анализируется проблемы обучения умственно отсталых детей. В статье приводяться концептуальне подходы к отбору детей в специальные учебные заведения. Детально рассматриваются особенности психомоторного развития детей с данной генетической патологией.
dc.description.abstract The article deals with the problems of school education for children of primary school age with Down syndrome. The modern state of special education in Ukraine. In particular, analyzes the problem of training of mentally retarded children . In the article which lead to conceptual approach to the selection of children in special education. Are detailed features of psychomotor development children with this genetic disease.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з синдромом Дауна
dc.subject індивідуалізація навчання
dc.subject психомоторний розвиток дітей з генетичною патологією
dc.subject дети с синдромом Дауна
dc.subject индивидуализация обучения
dc.subject психомоторный профиль ребенка с генетической паталогией
dc.subject children with Down syndrome
dc.subject individual training
dc.subject морфологічна готовність
dc.subject morphological readiness
dc.subject psychomotor profile of a child with a genetic pathology
dc.subject.classification 86-056.313
dc.title Морфологічні основи індивідуалізації навчання дітей з синдромом Дауна ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу