Стаття присвячена проблемам шкільного навчання дітей молодшого шкільного віку з синдром Дауна. Аналізується сучасний стан спеціальної освіти в Україні, зокрема особливості навчання дітей з розумовою відсталістю. В статті висвітлюються концепції відбору дітей до спеціальних навчальних закладів. Детально розглядається психомоторний розвиток дітей з даною генетичною патологією. Здійснено аналіз сучасної спеціальної літератури в галузі нейропсихології та нейрофізіології щодо особливостей розвитку дітей з синдромом Дауна. Визначено критерії відбору дітей з синдромом Дауна до навчальних закладів. В статті наводяться теоретичні та практичні основи індивідуалізації навчання дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна.
Статья посвящена проблемам школьного обучения детей младшего школьного возраста с синдромом Дауна Анализируется современное состояние специального образования в Украине. В частности анализируется проблемы обучения умственно отсталых детей. В статье приводяться концептуальне подходы к отбору детей в специальные учебные заведения. Детально рассматриваются особенности психомоторного развития детей с данной генетической патологией.
The article deals with the problems of school education for children of primary school age with Down syndrome. The modern state of special education in Ukraine. In particular, analyzes the problem of training of mentally retarded children . In the article which lead to conceptual approach to the selection of children in special education. Are detailed features of psychomotor development children with this genetic disease.