Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання музично-дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми, які мають заїкання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавльова, Л. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-07-03T11:57:24Z
dc.date.available 2015-07-03T11:57:24Z
dc.date.issued 2013 uk_UA
dc.identifier.citation Журавльова, Л. С. Використання музично-дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми, які мають заїкання / Л. С. Журавльова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 24. – C. 108-112. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7543
dc.description.abstract У статті висвітлюється необхідність використання музично-дидактичних ігор не тільки як засобу розвитку музично-сенсорних здібностей дітей, але й як емоційний потенціал дитячої психіки в процесі формування мовленнєвих умінь і навичок. Аналіз одержаних результатів дослідження визначив потенційні можливості синестезії в роботі мовнорухового, слухового, зорового і кінестетичного аналізаторів. У результаті цього була розроблена спеціальна методика корекційно-розвивальної роботи на полісенсорному підґрунті. Автор підкреслює, що розвиток мовлення в старших дошкільників із заїканням ефективно здійснюється з урахуванням навчально-ігрового й емоційно-чуттєвого аспектів, які збільшують мотивацію дітей із заїканням за контролем мовленнєвих висловлювань, створюють сприятливі умови для розвитку темпо-ритмічної основи мовлення, ефективно впливають на розвиток мовленнєвого дихання, фонематичних процесів, збагачення словникового запасу, удосконалення граматичної будови мовлення, звуковимови і сприяють розвитку артикуляційної, дрібної, загальної моторики.
dc.description.abstract В статье освещается необходимость использования музыкально-дидактичных игр не только как средства развития музыкально-сенсорных способностей детей, но и как эмоциональный потенциал детской психики в процессе формирования речевых умений и навыков. Анализ полученных результатов исследования определил потенциальные возможности синестезии в работеречедвигательного, слухового, зрительного и кинестети ческого анализаторов. В результате этого была разработана специальная методика коррекционно-развивающей работы на полисенсорной основе.
dc.description.abstract The article pays attention to the necessity of use of musical-didactic games not only as a means of children’s musical and sensory abilities’ development, but also as an emotional potential of the child's consiousness in the process of speaking skills’ development. The analysis of the research results have identified the potential of synesthesia in the work of the speech-motor, auditory, visual and kinesthetic analyzers. It has given an opportunity to create special methods of correction and development on polisensory base.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject діти старшого дошкільного віку
dc.subject заїкання
dc.subject темпо-ритмічна діяльність
dc.subject сенсорні аналізатори
dc.subject музично-дидактичні ігри
dc.subject дети старшего дошкольного возраста
dc.subject темпо-ритмическая деятельность
dc.subject сенсорые анализаторы
dc.subject музыкально-дидактические игры
dc.subject senior preschoolers
dc.subject stammer
dc.subject tempo-rhythmic activity
dc.subject sensory analyzers
dc.subject musical - didactic games
dc.subject.classification 376.36.016:78
dc.title Використання музично-дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми, які мають заїкання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу