ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лещинський, О. Л.![]() |
uk_UA |
dc.date.accessioned | 2015-06-15T11:38:07Z | |
dc.date.available | 2015-06-15T11:38:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | uk_UA |
dc.identifier.citation | Лещинський, О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 74-89. | ru_RU |
dc.identifier.citation | фрейм | |
dc.identifier.citation | представлення знань | |
dc.identifier.citation | Frame | |
dc.identifier.citation | knowledge representation | |
dc.identifier.citation | knowledge base | |
dc.identifier.citation | semantic network | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7348 | |
dc.description.abstract | У статті вивчаються теоретичні аспекти викладання математичних дисциплін на основі фреймового підходу. Цей підхід природній, на думку автора, для формування професійного мислення майбутнього програміста в процесі надання математичної освіти в навчальному закладі. | |
dc.description.abstract | In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical education in educational institution. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.title | Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |