Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лещинський, О. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-06-15T11:38:07Z
dc.date.available 2015-06-15T11:38:07Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Лещинський, О. Л. Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / О. Л. Лещинський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 74-89. ru_RU
dc.identifier.citation фрейм
dc.identifier.citation представлення знань
dc.identifier.citation Frame
dc.identifier.citation knowledge representation
dc.identifier.citation knowledge base
dc.identifier.citation semantic network
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7348
dc.description.abstract У статті вивчаються теоретичні аспекти викладання математичних дисциплін на основі фреймового підходу. Цей підхід природній, на думку автора, для формування професійного мислення майбутнього програміста в процесі надання математичної освіти в навчальному закладі.
dc.description.abstract In this article we consider the theoretical aspects of teaching mathematical disciplines based on frame representation method. This approach is natural, according to the author opinion for forming a professional programmer way of thinking in the process of getting mathematical education in educational institution.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Фрейм-підхід до викладання математичних дисциплін для студентів комп'ютерно-орієнтованих спеціальностей ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics