Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комплексний підхід до організації корекції результатів навчання учнів з алгебри

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкаська, Л. П.
dc.date.accessioned 2015-06-02T14:29:36Z
dc.date.available 2015-06-02T14:29:36Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Черкаська, Л. П. Комплексний підхід до організації корекції результатів навчання учнів з алгебри / Л. П. Черкаська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 106-109. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7192
dc.description.abstract Розробка питання створення цілісної теорії здійснення контролю і корекції навчальних досягнень учнів, яка б включала в себе особливості організації коректуючої роботи, виділення та характеристику етапів її реалізації, прийоми і методи її проведення, наявність методичного та дидактичного забезпечення, не знайшла свого адекватного висвітлення. Цим і обумовлений вибір теми нашого дослідження і є метою нашої статті. uk_UA
dc.description.abstract Разработка вопрос создания целостной теории осуществления контроля и коррекции знаний учащихся, которая бы включала в себя особенности организации корректирующей работы, выделение и характеристику этапов ее реализации, приемы и методы ее проведения, наличие методического и дидактического обеспечения, не нашла своего адекватного освещения. Этим и обусловлен выбор темы нашего исследования и является целью нашей статьи. uk_UA
dc.description.abstract Development of the issue of establishing a coherent theory of control and correction of students' knowledge, which would include the features of the organization of corrective work, the isolation and characterization of the stages of its implementation, the techniques and methods of its implementation, the availability of methodological and didactic support, has not found its adequate lighting. This has contributed to the choice of theme of our research is the purpose of this article. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject вивчення математики uk_UA
dc.subject изучение математики uk_UA
dc.subject study of mathematics uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject самостоятельная работа uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject засвоєння знань uk_UA
dc.subject усвоения знаний uk_UA
dc.subject assimilation of knowledge uk_UA
dc.title Комплексний підхід до організації корекції результатів навчання учнів з алгебри uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу