Розробка питання створення цілісної теорії здійснення контролю і корекції навчальних досягнень учнів, яка б включала в себе особливості організації коректуючої роботи, виділення та характеристику етапів її реалізації, прийоми і методи її проведення, наявність методичного та дидактичного забезпечення, не знайшла свого адекватного висвітлення. Цим і обумовлений вибір теми нашого дослідження і є метою нашої статті.
Разработка вопрос создания целостной теории осуществления контроля и коррекции знаний учащихся, которая бы включала в себя особенности организации корректирующей работы, выделение и характеристику этапов ее реализации, приемы и методы ее проведения, наличие методического и дидактического обеспечения, не нашла своего адекватного освещения. Этим и обусловлен выбор темы нашего исследования и является целью нашей статьи.
Development of the issue of establishing a coherent theory of control and correction of students' knowledge, which would include the features of the organization of corrective work, the isolation and characterization of the stages of its implementation, the techniques and methods of its implementation, the availability of methodological and didactic support, has not found its adequate lighting. This has contributed to the choice of theme of our research is the purpose of this article.