Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скворцова, С. О.
dc.date.accessioned 2015-06-02T14:08:12Z
dc.date.available 2015-06-02T14:08:12Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Скворцова, С. О. Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами / С. О. Скворцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 97-102. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7189
dc.description.abstract Навчання учнів розв'язуванню сюжетних задач є одним із завдань, що виконуються при навчанні математики в школі. З поняттям „задача” учні знайомляться в першому класі і протягом наступних чотирьох років в них формуються уміння розв’язувати найпростіші задачі, а також задачі окремих типів. В 5-6 класах учні розв’язують сюжетні задачі арифметичним методом, знайомляться з новими видами задач на відсотки та суміші. У 6-му та здебільшого в 7-му класі вводиться алгебраїчний метод розв’язання сюжетних задач. uk_UA
dc.description.abstract Обучение учащихся решению сюжетных задач является одной из задач, выполняемых при обучении математике в школе. С понятием "задача" учащиеся знакомятся в первом классе и в течение следующих четырех лет в них формируются умения решать простейшие задачи, а также задачи отдельных типов. В 5-6 классах учащиеся решают сюжетные задачи арифметическим методом, знакомятся с новыми видами задач на проценты и смеси. В 6-м и в основном в 7-м классе вводится алгебраический метод решения сюжетных задач. uk_UA
dc.description.abstract Training students solving story problems is one of the tasks performed in teaching mathematics at school. The notion of "problem" students learn in first grade and for the next four years, they have formed the ability to solve simple problems, as well as certain types of tasks. 5-6 grade students solve story problem arithmetic method introduced to new types of problems on interest and mixtures thereof. In the 6th and mostly in 7th grade we introduce algebraic method for solving story problems. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject пропорційні величини uk_UA
dc.subject пропорциональные величины uk_UA
dc.subject proportional quantities uk_UA
dc.subject сюжетні задачі uk_UA
dc.subject сюжетные задачи uk_UA
dc.subject story tasks uk_UA
dc.subject уміння розв'язувати задачі uk_UA
dc.subject умение решать задачи uk_UA
dc.subject the ability to solve the tasks uk_UA
dc.title Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу