Навчання учнів розв'язуванню сюжетних задач є одним із завдань, що виконуються при навчанні математики в школі. З поняттям „задача” учні знайомляться в першому класі і протягом наступних чотирьох років в них формуються уміння розв’язувати найпростіші задачі, а також задачі окремих типів. В 5-6 класах учні розв’язують сюжетні задачі арифметичним методом, знайомляться з новими видами задач на відсотки та суміші. У 6-му та здебільшого в 7-му класі вводиться алгебраїчний метод розв’язання сюжетних задач.
Обучение учащихся решению сюжетных задач является одной из задач, выполняемых при обучении математике в школе. С понятием "задача" учащиеся знакомятся в первом классе и в течение следующих четырех лет в них формируются умения решать простейшие задачи, а также задачи отдельных типов. В 5-6 классах учащиеся решают сюжетные задачи арифметическим методом, знакомятся с новыми видами задач на проценты и смеси. В 6-м и в основном в 7-м классе вводится алгебраический метод решения сюжетных задач.
Training students solving story problems is one of the tasks performed in teaching mathematics at school. The notion of "problem" students learn in first grade and for the next four years, they have formed the ability to solve simple problems, as well as certain types of tasks. 5-6 grade students solve story problem arithmetic method introduced to new types of problems on interest and mixtures thereof. In the 6th and mostly in 7th grade we introduce algebraic method for solving story problems.