Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гарвацький, В. С.
dc.contributor.author Кулик, В. Т.
dc.contributor.author Рокіцький, І. Ю.
dc.contributor.author Рокіцький, Р. І.
dc.date.accessioned 2015-05-29T11:44:34Z
dc.date.available 2015-05-29T11:44:34Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Гарвацький, В. С. Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики / В. С. Гарвацький, В. Т. Кулик, І. Ю. Рокіцький, Р. І. Рокіцький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 68-73. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7175
dc.description.abstract Значну роль у фундаментальній і фаховій підготовці вчителя математики відіграє курс алгебри і теорії чисел. Більша частіша діючої програми курсу безпосередньо пов’язана з шкільною математикою і забезпечує її теоретичне обгрунтування. У порівнянні з курсами математичного аналізу та геометрії він має свою специфіку і ряд труднощів, які пов’язані з достатньо великою формалізацією основних базових математичних понять, їх абстрактністю, тонкими логічними міркуваннями, що проводяться при їх обгрунтуванні, та наявністю значної частини задач, що мало піддаються типізації за методами розв’язування. uk_UA
dc.description.abstract Значительную роль в фундаментальной и профессиональной подготовке учителя математики играет курс алгебры и теории чисел. Большая частая действующей программы курса непосредственно связана со школьной математикой и обеспечивает ее теоретическое обоснование. По сравнению с курсами математического анализа и геометрии он имеет свою специфику и ряд трудностей, связанных с достаточно большой формализацией основных базовых математических понятий, их абстрактностью, тонкими логическими соображениями, проводимых при их обосновании, и наличием большого числа задач, мало подвергаются типизации по методам решения. uk_UA
dc.description.abstract Significant role in the fundamental and professional training course plays a mathematics teacher of algebra and number theory. More often the current course program is directly related to school mathematics and provides its theoretical justification. Compared with courses of mathematical analysis and geometry it has its own specifics and a number of difficulties associated with large enough basic mathematical formalization of the basic concepts of abstraction, thin logical reasoning, held at their rationale, and the presence of significant problems that had exposed typing methods for solving. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject учителі математики uk_UA
dc.subject учителя математики uk_UA
dc.subject mathematics teachers uk_UA
dc.subject практична підготовка з алгебри uk_UA
dc.subject практическая подготовка по алгебре uk_UA
dc.subject practical training in algebra uk_UA
dc.subject модульна система uk_UA
dc.subject модульная система uk_UA
dc.subject modular system uk_UA
dc.title Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics