Значну роль у фундаментальній і фаховій підготовці вчителя математики відіграє курс алгебри і теорії чисел. Більша частіша діючої програми курсу безпосередньо пов’язана з шкільною математикою і забезпечує її теоретичне обгрунтування. У порівнянні з курсами математичного аналізу та геометрії він має свою специфіку і ряд труднощів, які пов’язані з достатньо великою формалізацією основних базових математичних понять, їх абстрактністю, тонкими логічними міркуваннями, що проводяться при їх обгрунтуванні, та наявністю значної частини задач, що мало піддаються типізації за методами розв’язування.
Значительную роль в фундаментальной и профессиональной подготовке учителя математики играет курс алгебры и теории чисел. Большая частая действующей программы курса непосредственно связана со школьной математикой и обеспечивает ее теоретическое обоснование. По сравнению с курсами математического анализа и геометрии он имеет свою специфику и ряд трудностей, связанных с достаточно большой формализацией основных базовых математических понятий, их абстрактностью, тонкими логическими соображениями, проводимых при их обосновании, и наличием большого числа задач, мало подвергаются типизации по методам решения.
Significant role in the fundamental and professional training course plays a mathematics teacher of algebra and number theory. More often the current course program is directly related to school mathematics and provides its theoretical justification. Compared with courses of mathematical analysis and geometry it has its own specifics and a number of difficulties associated with large enough basic mathematical formalization of the basic concepts of abstraction, thin logical reasoning, held at their rationale, and the presence of significant problems that had exposed typing methods for solving.