В процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності у студентів розвиваються такі якості особистості, як самостійність, продуктивність, гнучкість, ініціативність, увага, наполегливість, витримка, критичність мислення та інші позитивні якості. Таким чином, при проведенні самостійної роботи досягається єдність процесів “засвоєння знань” та розвитку “уміння мислити”.
В процессе самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов развиваются такие качества личности, как самостоятельность, производительность, гибкость, инициативность, внимание, настойчивость, выдержка, критичность мышления и другие положительные качества. Таким образом, при проведении самостоятельной работы достигается единство процессов "усвоения знаний" и развития "умение мыслить".
In the process of self-teaching and learning of the students develop such personality traits as independence, productivity, flexibility, initiative, focus, perseverance, endurance, critical thinking and other positive qualities. Thus, during the individual work processes achieved unity "learning" and develop "the ability to think."