Проведений аналіз результатів психолого-педагогічної діагностики студентів нового набору Буковинської державної фінансово-економічної академії на факультеті молодшого спеціаліста та наукової психолого-педагогічної літератури, вказують на необхідність застосування раціональних психолого-педагогічних методів і прийомів наукової організації навчально-виховної діяльності студентів.
Проведенный анализ результатов психолого-педагогической диагностики студентов нового набора Буковинской государственной финансово-экономической академии на факультете младшего специалиста и научной психолого-педагогической литературы, указывают на необходимость применения рациональных психолого-педагогических методов и приемов научной организации учебно-воспитательной деятельности студентов.
The analysis of psychological and pedagogical diagnostics students new set Bukovyna State University of Finance and Economics on the faculty of junior specialist and scientific psycho-pedagogical literature, indicate the need for rational use of psycho-pedagogical methods and techniques of scientific organization of educational activities of students.