В публикации доказывается необходимость изучения ретроспективы литературоведческого образования как эффективного способа решения научной проблемы формирования литературоведческой компетентности будущих словесников. Автором определены совокупность методологических подходов и методических принципов, которые обеспечивают успешность проведения такого исследования по отношению к разработке концепции и технологии формирования литературоведческого компетентности как образовательно-профессионального феномена в системе высшего педагогического образования.
У публікації доводиться необхідність вивчення ретроспективи літературознавчого освіти як ефективного способу вирішення наукової проблеми формування літературознавчої компетентності майбутніх словесників. Автором визначені сукупність методологічних підходів і методичних принципів, які забезпечують успішність проведення такого дослідження по відношенню до розробки концепції та технології формування літературознавчого компетентності як освітньо-професійної феномена в системі вищої педагогічної освіти.
In the article the necessity of studying of the retrospective as an effective way of the solution of a scientific problem of formation of literary competence of future teachers of Ukrainian language and literature is proved. The author defined and argued the combination of methodological approaches and methodical principles which provide success of carrying out such research concerning to the development of the concept and technology of formation of literary competence as an educational and professional phenomenon in the system of the higher pedagogical education.