Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базиль, Л. О.
dc.date.accessioned 2015-05-06T19:18:22Z
dc.date.available 2015-05-06T19:18:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Базиль Л. О. Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя / Л. О. Базиль // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 158-161 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6913
dc.description.abstract В публикации доказывается необходимость изучения ретроспективы литературоведческого образования как эффективного способа решения научной проблемы формирования литературоведческой компетентности будущих словесников. Автором определены совокупность методологических подходов и методических принципов, которые обеспечивают успешность проведения такого исследования по отношению к разработке концепции и технологии формирования литературоведческого компетентности как образовательно-профессионального феномена в системе высшего педагогического образования. uk_UA
dc.description.abstract У публікації доводиться необхідність вивчення ретроспективи літературознавчого освіти як ефективного способу вирішення наукової проблеми формування літературознавчої компетентності майбутніх словесників. Автором визначені сукупність методологічних підходів і методичних принципів, які забезпечують успішність проведення такого дослідження по відношенню до розробки концепції та технології формування літературознавчого компетентності як освітньо-професійної феномена в системі вищої педагогічної освіти. uk_UA
dc.description.abstract In the article the necessity of studying of the retrospective as an effective way of the solution of a scientific problem of formation of literary competence of future teachers of Ukrainian language and literature is proved. The author defined and argued the combination of methodological approaches and methodical principles which provide success of carrying out such research concerning to the development of the concept and technology of formation of literary competence as an educational and professional phenomenon in the system of the higher pedagogical education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject ретроспектива литературоведческой подготовки uk_UA
dc.subject ретроспектива літературознавчої підготовки uk_UA
dc.subject retrospective of the literary preparation uk_UA
dc.subject подходы к изучению историогенезиса, профессиональная подготовка uk_UA
dc.subject підходи до вивчення історіогенезіса, професійна підготовка uk_UA
dc.subject approaches to studying of the historicogenesise of professional training uk_UA
dc.subject учитель украинского языка и литературы uk_UA
dc.subject вчитель української мови та літератури uk_UA
dc.subject.classification 371:811.161.2+378.016:82.09 uk_UA
dc.title Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу