Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чашечникова, О. С.
dc.date.accessioned 2015-04-09T14:32:42Z
dc.date.available 2015-04-09T14:32:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Чашечникова, О. С. Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 33-38. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6743
dc.description.abstract Тенденція в старших класах та в процесі роботи із студентами через нестачу навчального часу “переносити” достатньо великий обсяг матеріалу на самостійне опрацювання без попередньої діагностики рівня сформованості навичок самостійної діяльності не тільки не сприяє розвитку самостійності, творчого мислення, але й гальмує його: неможна ефективно розвивати те, що ще не сформовано. Недоцільно організована самостійна робота учнів та студентів на практиці значно знижує ефективність навчання. uk_UA
dc.description.abstract Тенденция в старших классах и в процессе работы со студентами из-за недостатка учебного времени "переносить" достаточно большой объем материала на самостоятельную проработку без предварительной диагностики уровня сформированности навыков самостоятельной деятельности не только не способствует развитию самостоятельности, творческого мышления, но и тормозит его: нельзя эффективно развивать то, что еще не сформирован. Нецелесообразно организована самостоятельная работа учащихся и студентов на практике значительно снижает эффективность обучения. uk_UA
dc.description.abstract The trend in high school and in the work with students due to lack of training time "transfer" large enough volume of material to an independent study with no previous diagnosis of formation of independent activity not only promotes independence, creative thinking, but also hinders him, can not effectively develop that is not yet formed. It is inappropriate organized independent work of pupils and students in practice reduces the effectiveness of training. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject студенты uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject навчання математики uk_UA
dc.subject обучения математике uk_UA
dc.subject learning mathematics uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject саморазвитие uk_UA
dc.subject self-development uk_UA
dc.title Специфіка використання мотиваційно–стимулюючого та особистісного блоків системи розвитку творчого мислення учнів у процесі навчання математики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу