Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, О. М.
dc.date.accessioned 2015-04-09T14:00:34Z
dc.date.available 2015-04-09T14:00:34Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Коломієць, О. М. Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі / О. М. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 26-29. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6741
dc.description.abstract Отже, протягом 20 ст. уточнювався понятійний апарат, велися широкі дискусії, проводилися дисертаційні дослідження з проблем диференціації навчання. Як показує аналіз проведений вище, визначення поняття «індивідуалізація навчання», «диференціація навчання», її форми та шляхи реалізації залежали від ідеології країни, соціального замовлення суспільства, розвитку психології, педагогіки та методики в цілому, пріоритетних цілей освіти, розвитку самої проблеми у педагогічній науці та практиці. uk_UA
dc.description.abstract Итак, в течение 20 ст. уточнялся понятийный аппарат, велись широкие дискуссии, проводились диссертационные исследования по проблемам дифференциации обучения. Как показывает анализ проведенный выше, определение понятия «индивидуализация обучения», «дифференциация обучения», ее формы и пути реализации зависели от идеологии страны, социального заказа общества, развития психологии, педагогики и методики в целом, приоритетных целей образования, развития самой проблемы в педагогической науке и практике. uk_UA
dc.description.abstract Thus, during the 20th century. refined conceptual apparatus were extensive discussions were held dissertation research on differentiation of instruction. An analysis carried out above, the definition of "individualization of learning", "learning differentiation", its forms and ways of implementation depended on the ideology of the country, the social order of society, the development of psychology, pedagogy and methodology as a whole, the priority goals of education, the development of the problems in teaching science and practice. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject диференціація навчання uk_UA
dc.subject дифференциация обучения uk_UA
dc.subject differentiation of learning uk_UA
dc.subject понятійний апарат uk_UA
dc.subject понятийный аппарат uk_UA
dc.subject conceptual apparatus uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.title Диференціація навчання як педагогічна проблема у ретроспективі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу