Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Моніторинг навчальних досягнень студентів: аналіз досвіду впровадження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Горда, І. М.
dc.date.accessioned 2015-04-06T19:37:38Z
dc.date.available 2015-04-06T19:37:38Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Горда, І. М. Моніторинг навчальних досягнень студентів: аналіз досвіду впровадження / І. М. Горда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 80-85. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6719
dc.description.abstract Таким чином, за результатами констатуючого експерименту ми можемо зробити висновок, що на сьогодні у вищих навчальних аграрних закладах України моніторинг навчальних досягнень студентів з математики здійснюється формально під час практичних занять у формі контрольних робіт. Тому, на наш погляд, невирішеною частиною окресленої проблеми залишається: розробка методичного забезпечення моніторингу (вимірники рівня навчальних досягнень студентів); розробка концептуальних засад і створення технології та механізму системи моніторингу якості математичної освіти студентів вищих аграрних закладів. uk_UA
dc.description.abstract Таким образом, по результатам констатирующего эксперимента мы можем сделать вывод, что на сегодня в высших учебных аграрных заведениях Украины мониторинг учебных достижений студентов по математике осуществляется формально во время практических занятий в форме контрольных работ. Поэтому, на наш взгляд, нерешенной частью обозначенной проблемы остается: разработка методического обеспечения мониторинга (измерители уровня знаний студентов); разработка концептуальных основ и создание технологии и механизма системы мониторинга качества математического образования студентов высших аграрных заведений. uk_UA
dc.description.abstract Thus, the results of ascertaining experiment we can conclude that today in higher educational institutions of Ukraine Agrarian monitoring learning achievements of students in mathematics formally carried out during the practical training in the form of tests. Therefore, in our opinion, unsolved problems outlined part remains: to develop methods to ensure monitoring (measuring instruments of learning achievements of students); develop the conceptual framework and the creation of technology and mechanism of monitoring system of mathematical education of students in higher agricultural institutions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject експеримент uk_UA
dc.subject эксперимент uk_UA
dc.subject experiment uk_UA
dc.subject навчально–виховний процес uk_UA
dc.subject учебно-воспитательный процесс uk_UA
dc.subject educational disciplinary process uk_UA
dc.subject моніторинг uk_UA
dc.subject мониторинг uk_UA
dc.subject monitoring uk_UA
dc.title Моніторинг навчальних досягнень студентів: аналіз досвіду впровадження uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics