ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трайчев, Т. Л. | |
dc.date.accessioned | 2015-04-06T19:17:54Z | |
dc.date.available | 2015-04-06T19:17:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Трайчев, Т. Л. Виды деятельности, характеризующие этапы формирования умения приложения некоторых методов решения задач / Т. Л. Трайчев // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 72-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6717 | |
dc.description.abstract | Обучение в формировании УПМРЗ является долгим и необходимым процессом. Его целенаправленное применение поднимает умение решения задач на более высокую степень самостоятельности и осознанности. Следовательно, обучение является эвристичным (развивающим), провоцирует творческие интересы учеников. | uk_UA |
dc.description.abstract | Навчання у формуванні УДВЗ є довгим і необхідним процесом. Його цілеспрямоване застосування піднімає вміння вирішення завдань на більш високий ступінь самостійності та усвідомленості. Отже, навчання є евристичним (розвиває), провокує творчі інтереси учнів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Education in the formation UPMRZ is a long and necessary process. His purposeful application raises the ability of solving problems on a higher degree of autonomy and awareness. Therefore, training is heuristic (developing), provokes creative interests of the students. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | method | uk_UA |
dc.subject | педагогическая деятельность | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | educational activities | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | обучение | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.title | Виды деятельности, характеризующие этапы формирования умения приложения некоторых методов решения задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |