ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кушнірук, А. С.![]() |
|
dc.contributor.author | Іщенко, А. Л.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2015-04-06T17:24:12Z | |
dc.date.available | 2015-04-06T17:24:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Кушнірук, А. С. Приклади тестових завдань з курсу «Загальної методики навчання математики» / А. С. Кушнірук, А. Л. Іщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 61-65. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6714 | |
dc.description.abstract | Запровадження принципів Болонської декларації, безумовно, спонукає до модернізації та реформування вищої освіти в Україні. Однією з проблем цього процесу є узгодження національних та міжнародних стандартів, що в свою чергу вимагає переосмислення навчального процесу, реорганізації навчальних програм, запровадження різних форм контролю якості навчання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Введение принципов Болонской декларации, безусловно, побуждает к модернизации и реформирования высшего образования в Украине. Одной из проблем этого процесса является согласование национальных и международных стандартов, что в свою очередь требует переосмысления учебного процесса, реорганизации учебных программ, введение различных форм контроля качества обучения. | uk_UA |
dc.description.abstract | The introduction of the Bologna principles, of course, leads to the modernization and reform of higher education in Ukraine. One of the problems of this process is the coordination of national and international standards, which in turn requires a rethinking of the educational process, curriculum reorganization, the introduction of various forms of quality control training. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | методики навчання математики | uk_UA |
dc.subject | методики обучения математике | uk_UA |
dc.subject | methods of teaching mathematics | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | высшее образование | uk_UA |
dc.subject | higher education | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | обучение | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.title | Приклади тестових завдань з курсу «Загальної методики навчання математики» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |