Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Планування і організація попереднього контролю результатів навчання при вивченні курсу математики в коледжах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білянін, Г. І.
dc.date.accessioned 2015-04-03T19:45:09Z
dc.date.available 2015-04-03T19:45:09Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Білянін, Г. І. Планування і організація попереднього контролю результатів навчання при вивченні курсу математики в коледжах / Г. І. Білянін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 52-58. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6701
dc.description.abstract Педагогічна діагностика являє собою сукупність методів вимірювання та оцінювання кількісних та якісних показників успішності навчання. Ці методи спрямовані на оптимізацію навчального процесу, диференціацію осіб, які навчаються, та на вдосконалення змісту навчання. Педагогічне оцінювання може бути формуючим (попереднє і поточне) та форматуючим (підсумковим). Формуюче оцінювання часто називають оцінювання для навчання. uk_UA
dc.description.abstract Педагогическая диагностика представляет собой совокупность методов измерения и оценки количественных и качественных показателей успеваемости. Эти методы направлены на оптимизацию учебного процесса, дифференциацию лиц, обучающихся и на совершенствование содержания обучения. Педагогическое оценивание может быть формирующим (предварительное и текущее) и форматировании (итоговым). Формирующее оценивание часто называют оценивания для обучения. uk_UA
dc.description.abstract Educational diagnostics is a collection of methods for measuring and evaluating quantitative and qualitative indicators of success of training. These methods are aimed at optimizing the learning process, differentiation persons enrolled, and to improve training content. Teacher evaluation may be formative (previous and current) and formatting (final). Fomative evaluation is often called assessment for learning. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject коледж uk_UA
dc.subject колледж uk_UA
dc.subject college uk_UA
dc.subject педагогічна діагностика uk_UA
dc.subject педагогическая диагностика uk_UA
dc.subject educational diagnostics uk_UA
dc.subject оптимізація навчального процесу uk_UA
dc.subject оптимизация учебного процесса uk_UA
dc.subject optimizing the learning process uk_UA
dc.title Планування і організація попереднього контролю результатів навчання при вивченні курсу математики в коледжах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics