Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бараболя, М. М.
dc.date.accessioned 2015-04-03T19:35:29Z
dc.date.available 2015-04-03T19:35:29Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Бараболя, М. М. Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю / М. М. Бараболя // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 49-52. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6700
dc.description.abstract Сучасна школа здійснює складний процес, напрямлений на формування всесторонньо розвиненої особистості. Вирішальна роль в цьому процесі належить вчителю. Але авторитет вчителя та його вплив на учнів залежить від рівня їх суспільного розвитку, високої культури спілкування, педагогічної майстерності. Саме ці фактори спонукають вчителів систематично та наполегливо вдосконалювати свої знання, технології навчання, підвищуючи професійну кваліфікацію. Основним засобом вдосконалення професійної компетентності вчителя була раніше і залишається на сьогоднішній день самоосвітня діяльність педагога. Але тільки в тому випадку, коли вчитель чітко усвідомлює сенс такої роботи і правильно розподіляє зусилля щодо вдосконалення власної педагогічної діяльності, результативність самоосвіти є очевидною. uk_UA
dc.description.abstract Современная школа осуществляет сложный процесс, направленный на формирование всесторонне развитой личности. Решающая роль в этом процессе принадлежит учителю. Но авторитет учителя и его влияние на учащихся зависит от уровня их общественного развития, высокой культуры общения, педагогического мастерства. Именно эти факторы побуждают учителей систематически и настойчиво совершенствовать свои знания, технологии обучения, повышая профессиональную квалификацию. Основным средством совершенствования профессиональной компетентности учителя была раньше и остается на сегодняшний день самообразовательная деятельность педагога. Но только в том случае, когда учитель четко осознает смысл такой работы и правильно распределяет усилия по совершенствованию своей педагогической деятельности, результативность самообразования очевидна. uk_UA
dc.description.abstract Modern school performs complex process directed to the formation of comprehensively developed personality. The decisive role in this process the teacher. But the authority of teachers and its impact on students depending on their level of social development, the high culture of communication, pedagogical skills. These factors motivate teachers systematically and consistently improve their knowledge, learning technologies, increasing professional qualifications. The primary means of improving professional competence of teachers was previously and remains today the activities of self education teacher. But only when the teacher is fully aware of this sense of right and distributes efforts to improve their own teaching activities, the effectiveness of self is evident. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject самообразование uk_UA
dc.subject self-education uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject личность uk_UA
dc.subject personality uk_UA
dc.subject професійна кваліфікація uk_UA
dc.subject профессиональная квалификация uk_UA
dc.subject professional qualifications uk_UA
dc.subject.classification 37.041: 371.14 uk_UA
dc.title Планування самоосвіти як систематизуючий фактор управління самоосвітньою діяльністю uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics