Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей як засіб реалізації інноваційного характеру математичної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ачкан, В. В.
dc.date.accessioned 2015-04-03T19:28:12Z
dc.date.available 2015-04-03T19:28:12Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Ачкан, В. В. Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей як засіб реалізації інноваційного характеру математичної освіти / В. В. Ачкан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 47-49. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6699
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку освіти України характеризується спрямованістю на побудову особистісно – орієнтованої системи математичної підготовки учнів, впровадженням інноваційних підходів до навчання. Модернізація національної української школи потребує підвищення активності та самостійності учнів, формування в них вмінь опрацьовувати та плідно використовувати освітню інформацію. Це, у свою чергу, підвищує роль інтелектуалізації навчальної роботи і значення оволодіння прийомами розумової діяльності, завдяки яким знання набувають дієвості та системності, що забезпечує можливість їх подальшого творчого використання. uk_UA
dc.description.abstract Современный этап развития образования Украины характеризуется направленностью на построение личностно - ориентированной системы математической подготовки учащихся, внедрением инновационных подходов к обучению. Модернизация национальной украинской школы требует повышения активности и самостоятельности учащихся, формирование у них умений обрабатывать и плодотворно использовать образовательную информацию. Это, в свою очередь, повышает роль интеллектуализации учебной деятельности и значение овладения приемами умственной деятельности, благодаря которым знания приобретают действенности и системности, обеспечивающей возможность их дальнейшего творческого использования. uk_UA
dc.description.abstract The current stage of development of education in Ukraine is characterized by focus on building personal - oriented system of mathematical training of students, innovative approaches to learning. Modernization of the Ukrainian national school needs to increase activity and independence of pupils forming of their abilities to process and effectively use educational information. This in turn increases the role of intellectualization Academic and importance of mastering the techniques of mental activity through which knowledge gain efficiency and consistency, enabling further creative use. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject математична освіта uk_UA
dc.subject математическое образование uk_UA
dc.subject mathematical education uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject обучение uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject розумова діяльность uk_UA
dc.subject умственной деятельности uk_UA
dc.subject mental activity uk_UA
dc.subject.classification 372. 851: 373. 51 uk_UA
dc.title Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей як засіб реалізації інноваційного характеру математичної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу