Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творча індивідуальність Конфуція: теоретичні здобутки та досвід в організації контролю навчальних досягнень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хотченко, І. А.
dc.date.accessioned 2015-04-03T09:32:45Z
dc.date.available 2015-04-03T09:32:45Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Хотченко І. А. Творча індивідуальність Конфуція : теоретичні здобутки та досвід в організації контролю навчальних досягнень / І. А. Хотченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 24 (34). – С. 78-80.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6682
dc.description.abstract У статті представлено творчий унесок до питання освіти, зокрема організації контролю навчальних досягнень тих, хто навчається видатного філософа Стародавнього Китаю Конфуція. Продемонстровано цінність педагогічних поглядів філософа, їхню актуальність для сучасної освіти. У даній статті також наголошується на важливості вивчення зарубіжних теоретичних здобутків та досвіду з метою удосконалення вітчизняної освіти, зокрема питання організації контролю навчальних досягнень тих, хто навчається. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted to outstanding Chinese philosopher Confucius. Well known that his input to the solving of problems of education is enormous, particularly the theoretical achievements and experience of the organization of the control. The results of his creative work is relevant not only for China, it is a global trends in world education system. In the context of our work is appropriate to consider the experience of Chinese philosopher Confucius in the following fields of education: content of education, assessment and control of studying results, solving the problem of culture-level students. We believe it is necessary to consider the theoretical and practical of Confucious creative heritage as one of the possible ways to enrich the native education, particularly the theoretical achievements and experience of the organization of the control of students' knowledge. In the article is also underlines the necessity of the creative usage of the progressive theoretical ideas of education in foreign countries, particularly the generalized experience of the problem of organization of control of students' learning achievements at higher educational establishments of China in the practice of Ukraine's higher education. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject Конфуцій uk_UA
dc.subject творча індивідуальність uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject контроль uk_UA
dc.subject Confucious uk_UA
dc.subject creative individuality uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject assessment uk_UA
dc.subject control uk_UA
dc.subject.classification 37(091)(510)-051 uk_UA
dc.title Творча індивідуальність Конфуція: теоретичні здобутки та досвід в організації контролю навчальних досягнень uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу