Розробка ефективних технологій індивідуалізації і диференціації навчання з фізики пов’язана, насамперед, з визначенням індивідуальних особливостей особистості учнів, які враховуються в процесі навчання, і на основі яких здійснюється диференціація. Діагностування даних особливостей на початку процесу навчання та визначення їх видозмінення в процесі навчання є необхідною умовою й найважливішими елементами цих технологій.
Разработка эффективных технологий индивидуализации и дифференциации обучения по физике связана прежде всего с определением индивидуальных особенностей личности учащихся, учитываются в процессе обучения, и на основе которых осуществляется дифференциация. Диагностирования данных особенностей в начале процесса обучения и определения их видоизменения в процессе обучения является необходимым условием и важнейшими элементами этих технологий.
Development of efficient technologies individualization and differentiation of teaching physics is primarily linked to the definition of the individual characteristics of individual students are taken into account in the learning process, and on the basis of which the differentiation. Diagnosing these features in early learning and modifying the definition of the learning process is a prerequisite and essential elements of these technologies.