Серед багатьох методів наукового пізнання чимале місце займає метод моделювання, який широко використовується в багатьох галузях науки, зокрема і у фізиці. Застосування його в навчальному процесі — одне із актуальних питань як педагогіки, так і методики викладання фізики, адже сам процес формування знань пов’язаний з перетворенням у свідомості учня одних моделей на інші. Використання моделей з навчальною метою допомагає виділити і відобразити найважливіші для пізнання зв’язки в явищах, які часто бувають недоступними для безпосереднього спостереження, і водночас, допомагають розкрити механізм перебігу відповідних процесів
Среди многих методов научного познания большое место занимает метод моделирования, который широко используется во многих отраслях науки, в том числе и в физике. Применение его в учебном процессе - одно из актуальных вопросов как педагогики, так и методики преподавания физики, ведь сам процесс формирования знаний связан с преобразованием в сознании ученика одних моделей на другие. Использование моделей с учебной целью помогает выделить и отобразить важнейшие для познания связи в явлениях, которые часто бывают недоступными для непосредственного наблюдения, и в то же время, помогают раскрыть механизм протекания соответствующих процессов
Among the many methods of scientific knowledge takes place considerable modeling method, which is widely used in many fields of science, including physics. Its use in the classroom - one of the topical issues as pedagogy and teaching physics, because the process of knowledge creation associated with the transformation in the minds of some student models for others. Using models for educational purposes helps identify and display the most important links in the knowledge of phenomena that are often inaccessible to direct observation, and at the same time, help to reveal the mechanism of flow of the processes involved