Сучасний рівень професійної підготовки студентів фізичних спеціальностей вищих навчальних педагогічних закладів передбачає ознайомлення їх з найновішими науковими досягненнями в галузі фізики,
формування їхнього науково-дослідного мислення, що не тільки сприяє засвоєнню програмного матеріалу, а й поліпшує в цілому фізичну освіту. Одним з напрямків розв’язку цієї проблеми є створення спецпрактикумів з використанням сучасних методів дослідження об’єктів, які є модельними при вивченні фізичних явищ.
Современный уровень профессиональной подготовки студентов физических специальностей высших учебных педагогических заведений предусматривает ознакомление их с новейшими научными достижениями в области физики, формирования их научно-исследовательского мышления, не только способствует усвоению программного материала, но и улучшает в целом физическое образование. Одним из направлений решения этой проблемы является создание спецпрактикумов с использованием современных методов исследования объектов, которые являются со при изучении физических явлений.
The current level of training of students of physical specialties of higher educational institutions teaching involves familiarizing them with the latest scientific advances in physics,
forming their research thinking that not only promotes the assimilation of the program material, but also improves physical education in general. One aspect of the solution to this problem is to create tutorials using modern methods of examination of that model is the study of physical phenomena.