Ще декілька років тому комп’ютер був рідкісним явищем у нашому побуті і роботі, доступ до нього мали і вміли працювати лише окремі спеціалісти та ентузіасти. Зараз ми спостерігаємо вражаючі темпи поширення, удосконалення і, що досить важливо, здешевлення комп’ютерної техніки та програмного забезпечення. Комп’ютер стає більш дешевим і доступним ніж більшість іншого обладнання лабораторії загальної фізики. Але проблема полягає у тому, що досвідчені викладачі, як правило, не є спеціалістами в галузі техніки і, навпаки, комп’ютерні спеціалісти не знають фізики, а тим більше методики викладання фізики. Це породжує або гарні програми з прикрими фізичними помилками, або розрізнені, іноді любительські, спроби викладачів фізичних кафедр створити свій власний продукт.
Еще несколько лет назад компьютер был редким явлением в нашем быту и работе, доступ к нему имели и умели работать только отдельные специалисты и энтузиасты. Сейчас мы наблюдаем впечатляющие темпы распространения, усовершенствования и, что немаловажно, удешевление компьютерной техники и программного обеспечения. Компьютер становится более дешевым и доступным чем большинство другого оборудования лаборатории общей физики. Но проблема заключается в том, что опытные преподаватели, как правило, не являются специалистами в области техники и, наоборот, компьютерные специалисты не знают физики, а тем более методики преподавания физики. Это порождает или хорошие программы с досадными физическими ошибками, или разрозненные, иногда любительские, попытки преподавателей физических кафедр создать свой собственный продукт.
A few years ago, the computer was a rare occurrence in our daily life and work, he had access to and were able to work only a few specialists and enthusiasts. We have seen impressive rates of spread and improvement, which is very important, cheaper computer hardware and software. The computer becomes cheaper and affordable than most other laboratory equipment General Physics. But the problem is that experienced teachers are generally not experts in the art and, by contrast, computer scientists do not know physics, and especially teaching physics. This creates a good program or with annoying physical errors or scattered, sometimes amateur, attempts physical faculty departments to create your own product.