Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матвійчук, Марина Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-03-23T10:48:26Z
dc.date.available 2015-03-23T10:48:26Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Матвійчук, Марина Миколаївна. Формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / М. М. Матвійчук ; наук. кер. Г. Я. Майборода ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6614
dc.description.abstract У дисертації представлено теоретичний аналіз розв’язання проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів щодо формування їхньої медіаграмотності. Проаналізовано стан, зміст, особливості медіаосвіти у вищих навчальних закладах. Уточнено та розкрито сутність понять «медіаосвіта майбутніх соціальних педагогів», «медіаграмотність майбутніх соціальних педагогів». Визначено критерії, показники і рівні сформованості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів. У дослідженні теоретично обґрунтовано і впроваджено соціально-педагогічні умови й алгоритм формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів та експериментально перевірено ефективність їхнього впливу на формування медіаграмотності студентів. uk_UA
dc.description.abstract The thesis presents the theoretical analysis of the problem for future social workers’ professional training solution as to their media literacy formation. The thesis highlights condition, content, features of media education at the higher educational establishments. The essence of concepts «media education of future social workers», «future social workers’ media literacy» is specified. The criteria, indicators and media literacy levels of the future social workers’ development are defined. The study is theoretically substantiated and implemented into social and educational conditions and algorithm of future social workers’ media literacy formation is tested and the effectiveness of their influence on the students’ media literacy formation is examined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject мас-медіа uk_UA
dc.subject медіаосвіта майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.subject медіаграмотність майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.subject фахова підготовка соціальних педагогів uk_UA
dc.subject mass media uk_UA
dc.subject future social workers’ media education uk_UA
dc.subject future social workers’ media literacy uk_UA
dc.subject social and educational conditions of the future social workers’ media literacy uk_UA
dc.subject social workers’ professional training uk_UA
dc.subject.classification 37.013.42:007:304:070 uk_UA
dc.title Формування медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics