Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комплексні лабораторні роботи в системі спеціального лабораторного практикуму

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бородчук, А. В.
dc.date.accessioned 2015-03-17T14:05:40Z
dc.date.available 2015-03-17T14:05:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Бородчук, А. В. Комплексні лабораторні роботи в системі спеціального лабораторного практикуму / А. В. Бородчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 25-28. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6597
dc.description.abstract Запровадження системи ступеневої освіти у вузах України в умовах ринкової економіки створило можливості поєднання у процесі навчання інтересів особи з інтересами всього суспільства. За цих умов здобувати освіту та підвищувати свою кваліфікацію можна неперервно, упродовж активного життя. Стратегія рівневої освіти вимагає, щоб фахівець після набуття певного кваліфікаційного ступеня був не тільки здатний виконувати певні професійні завдання але й зміг продовжувати освіту на вищих ступенях. Сучасна система підготовки висококваліфікованих фахівців складається із трьох основних рівнів отримання та засвоєння знань: - це рівень фундаментальних знань; рівень інтегрованих знань; рівень фахових знань. Цілком очевидно, що перші два рівні навчального процесу повинні бути універсальними щодо якості та повноти знань фундаментальних законів і закономірностей природних явищ зокрема стосовно студентів фізичних та фізико- технічних спеціальностей. Саме тому одним із важливих завдань навчального закладу є забезпечення в першу чергу належного рівня фундаментальної підготовки студента, достатнього для можливості його професійного зростання як у процесі подальшого навчання, так і в безпосередній фаховій діяльності uk_UA
dc.description.abstract Внедрение системы многоуровневого образования в вузах Украины в условиях рыночной экономики создало возможности сочетания в процессе обучения интересов личности с интересами всего общества. В этих условиях получать образование и повышать свою квалификацию можно непрерывно, в течение активной жизни. Стратегия уровневой образования требует, чтобы специалист после получения определенного квалификационного степени был не только способен выполнять определенные профессиональные задачи но и смог продолжать образование на высших ступенях. Современная система подготовки высококвалифицированных специалистов состоит из трех основных уровней получения и усвоения знаний: - это уровень фундаментальных знаний; уровень интегрированных знаний; уровень профессиональных знаний. Совершенно очевидно, что первые два уровня учебного процесса должны быть универсальными относительно качества и полноты знаний фундаментальных законов и закономерностей природных явлений в частности в отношении студентов физических и физико технических специальностей. Именно поэтому одной из важных задач учебного заведения является обеспечение в первую очередь надлежащего уровня фундаментальной подготовки студента, достаточного для возможности его профессионального роста как в процессе дальнейшего обучения, так и в непосредственной профессиональной деятельности uk_UA
dc.description.abstract Introduction the system of education in universities in Ukraine a market economy has created opportunities combination in learning a person's interests with the interests of society. Under these conditions, get an education and improve their skills can continuously, during the active life. Tier education strategy requires specialist after acquiring a certain degree qualification was not only able to perform certain professional tasks but also able to continue their education at higher levels. The modern system of training highly qualified specialists consists of three basic levels of learning and get: - a basic level of knowledge; integrated level of knowledge; level of expertise. Clearly, the first two levels of the educational process have to be flexible about the quality and completeness of the knowledge of fundamental laws and the laws of natural phenomena including physical and students regarding physical and technical skills. Therefore, one of the important tasks of the institution is to provide first adequate level of basic training the student sufficient for his professional growth opportunities in the process of further training and employment activities in close uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject лабораторні роботи uk_UA
dc.subject лабораторные работы uk_UA
dc.subject laboratory work uk_UA
dc.subject програми підготовки фахівців uk_UA
dc.subject программы подготовки специалистов uk_UA
dc.subject training program uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject.classification 378.016:52 uk_UA
dc.title Комплексні лабораторні роботи в системі спеціального лабораторного практикуму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics