Інтеграція України в загальноєвропейський освітній простір усе більш явно ставить у центр вітчизняної системи освіти пріоритет людської особистості. Складність і неоднозначність змін, що відбуваються в нашому суспільстві, ставлять педагога перед необхідністю ціннісного самовизначення, вимагають від нього реалізації демократичних і гуманістичних принципів у педагогічній діяльності, підвищення рівня його професійної підготовки. Це вимагає переходу від типових педагогічних технологій навчання до особистісно-орієнтованих [1; 7; 9; 10]. Цю проблему досліджували відомі психологи сучасності К.О.Абульханова-Славська, О.Г.Асмолов, Г.О.Балл, І.Д.Бех, В.В.Давидов, В.О.Моляко, А.В.Петровський, В.В.Рибалка, В.В.Столін, В.О.Татенко, Т.М.Титаренко, І.С.Якиманська.
Интеграция Украины в общеевропейское образовательное пространство все более явно ставит в центр отечественной системы образования приоритет человеческой личности. Сложность и неоднозначность происходящих в нашем обществе, ставят педагога перед необходимостью ценностного самоопределения, требуют от него реализации демократических и гуманистических принципов в педагогической деятельности, повышение уровня его профессиональной подготовки. Это требует перехода от типичных педагогических технологий обучения в личностно-ориентированных [1; 7; 9; 10]. Эту проблему исследовали известные психологи современности К.О.Абульханова-Славская, О.Г.Асмолов, Г.О.Балл, И.Д.Бех, В.В.Давыдов, В.О.Моляко, А.В.Петровський, В.В.Рибалка, В.В.Столин, В.О.Татенко, Т.М.Титаренко, И.С.Якиманська.
Ukraine's integration into European educational space more and more clearly puts in the center of the national education system priority of the human person. The complexity and ambiguity of the changes taking place in our society, the teacher put the necessity of self-value, require him of democratic and humanistic principles in educational activities, raising his training. This requires a change from the typical pedagogical technologies to personality-oriented [1; 7; 9; 10]. This problem is known to psychologists studied modern K.O.Abulhanova-Slavskay, O.H.Asmolov, H.O.Ball, I.D.Beh, V.V.Davydov, V.O.Molyako, A.V.Petrovskyy, V.V.Rybalka, V.V.Stolin, V.O.Tatenko, T.M.Tytarenko, I.S.Yakymanska.