У статті висвітлено використання проблемно-орієнтованого навчання у вищій школі на прикладі курсу «Аналіз політики охорони здоров’я». На основі порівняння нідерландського та українського досвіду охарактеризовано складники, принципи інноваційної системи навчання, етапи вирішення проблемних ситуацій. Окреслено труднощі застосування проблемно-орієнтованого навчання в українських умовах.
В статье освещено использование проблемно-ориентированного обучения в высшей школе на примере курса «Анализ политики здравоохранения». На основе сравнения нидерландского и украинского опыта охарактеризованы составляющие и принципы инновационной системы обучения, этапы решения проблемных ситуаций. Определены трудности применения проблемно-ориентированного обучения в украинских условиях.
The article highlights the use of problem-based learning (PBL) in universities on the example of the academic course «Health policy analysis». Comparison between Dutch and Ukrainian experience allows describing components and principles of PBL, the stages of problem solving situations. The paper outlines the challenges of applying PBL to Ukrainian conditions.