Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Громада в умовах відкритого суспільства: аналіз трансформаційних процесів України на прикладі брендингу міст

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нагорняк, Тетяна Леонтіївна
dc.date.accessioned 2015-03-12T13:52:23Z
dc.date.available 2015-03-12T13:52:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Нагорняк Тетяна Леонтіївна Громада в умовах відкритого суспільства: аналіз трансформаційних процесів України на прикладі брендингу міст / Тетяна Леонтіївна Нагорняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. – Випуск 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С. 51-60 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6560
dc.description.abstract У статті запропонований один з можливих модернізаційних проектів формування позитивного іміджу України через впровадження заходів на підтримку та вдосконалення саме капіталу лояльності в суспільстві, який здатний вивести взаємовідносини в межах певних груп (родин, друзів, городян) на рівень цінностей. Це – нова підстава для соціального контракту і політики інтеграції та конвертації капіталу лояльності в міжособистісну довіру в суспільстві та інституційну довіру в державі. Така форма генералізованої довіри – серйозне підґрунтя для конкурентоздатності території та консолідації громади у форматі держави-нації. uk_UA
dc.description.abstract В статье предложен один из возможных модернизационных проектов формирования положительного имиджа Украины путем поддержки и совершенствования именно капитала лояльности в обществе. Это – новое основание для социального контракта и генерализованного доверия – серьезная почва для конкурентоспособности территории и консолидации общества в формате государства-нации. uk_UA
dc.description.abstract The paper suggests a possible modernization project of creating a positive Ukrainian image by supporting and improving exactly the capital of loyalty in society. This is a new basis for social contract and generalized trust – a serious foundation for competitiveness of the territory and consolidation of society in the «nation-state» form. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject брендинг міст uk_UA
dc.subject брендинг городов uk_UA
dc.subject city branding uk_UA
dc.subject трансформаційні процеси в Україні uk_UA
dc.subject трансформационные процессы в Украине uk_UA
dc.subject transformation processes in Ukraine uk_UA
dc.subject громада України uk_UA
dc.subject громада Украины uk_UA
dc.subject the community of Ukraine uk_UA
dc.subject генералізована суспільна довіра uk_UA
dc.subject генерализованное общественное доверие uk_UA
dc.subject generalized social trust uk_UA
dc.subject.classification 327:32.019.5 uk_UA
dc.title Громада в умовах відкритого суспільства: аналіз трансформаційних процесів України на прикладі брендингу міст uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу