Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг»

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Меньшеніна, Анна Євгеніївна
dc.date.accessioned 2015-03-12T13:37:59Z
dc.date.available 2015-03-12T13:37:59Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Меньшеніна Анна Євгеніївна Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг» / Анна Євгеніївна Меньшеніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. – Випуск 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С.46-50 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6559
dc.description.abstract У статті проаналізовано поняття державного брендингу як стратегічної складової розвитку держави в контексті глобалізаційних процесів, а також питання становлення та закріплення позитивного іміджу держави на зовнішньополітичній арені. uk_UA
dc.description.abstract В статье проанализировано понятие государственного брендинга как стратегической составляющей развития государства в контексте глобализационных процессов, а также вопросы становления и закрепления положительного имиджа государства на внешнеполитической арене. uk_UA
dc.description.abstract This article was analyzed the concept of the state branding as a strategic component of the country’s development in the context of globalization processes, as well as questions of establishing and consolidation a positive image of the state in the international arena. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject державний брендинг uk_UA
dc.subject государственный брендинг uk_UA
dc.subject state branding uk_UA
dc.subject національний брендинг uk_UA
dc.subject национальный брендинг uk_UA
dc.subject nation branding uk_UA
dc.subject імідж країни uk_UA
dc.subject имидж страны uk_UA
dc.subject image of the state uk_UA
dc.subject.classification 32.019.5 uk_UA
dc.title Сучасні підходи до визначення поняття «державний брендинг» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics