Перегляд Випуск 1 за датою

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Волинка, Г. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Виходить, НПУ імені М. Драгоманова та КНУ імені Т. Шевченка і у XX столітті годувалися грунтом КІНО і мали спільне коріння, і навіть дійсно стали ровесниками. Але обом нашим університетам, незважаючи на наявність чи ...
  • Бевз, В. Г. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Історія національної науки є невід’ємною складовою національної культури і в певній мірі визначається і залежить від умов функціонування та рівня розвитку відповідного суспільства. Саме тому історію вітчизняної (української) ...
  • Кушнірчук, В. Й.; Кушнірчук, Л. В. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Одним з пріоритетів державної політики розвитку освіти є особистісна орієнтація навчання. Така система навчання математики повинна враховувати особливості засвоєння навчального матеріалу учнями з різними пізнавальними ...
  • Черкаська, Л. П. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Розробка питання створення цілісної теорії здійснення контролю і корекції навчальних досягнень учнів, яка б включала в себе особливості організації коректуючої роботи, виділення та характеристику етапів її реалізації, ...
  • Розуменко, А. О. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Курс історії математики має на меті: формування наукового світогляду студентів; розширення їх історико-математичного кругозору; надання майбутнім вчителям історичних знань, необхідних їм для правильного розв’язування ...
  • Крилова, Т. В.; Тіхонцова, Н. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    В процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності у студентів розвиваються такі якості особистості, як самостійність, продуктивність, гнучкість, ініціативність, увага, наполегливість, витримка, критичність мислення ...
  • Прус, А. В. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Сьогодні ідеї гуманізації та гуманітаризації освіти, зокрема, математичної освіти - це основні ідеї для методичної роботи вчених та методистів, учителів у напрямку реформування освіти.
  • Віхрова, В. О.; Білоусова, Г. М. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Стаття присвячена проблемі навчання учнів розв'язуванню логічних задач у шкільному курсі математики. Запропонована типізація логічних задач на основі понять і законів логіки, які домінують у процесі розв'язання задач.
  • Білянін, Г. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Проведений аналіз результатів психолого-педагогічної діагностики студентів нового набору Буковинської державної фінансово-економічної академії на факультеті молодшого спеціаліста та наукової психолого-педагогічної літератури, ...
  • Бурда, М. І. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2005)
    Погляди, підходи, принципи відбору змісту навчання, закладені в працях О. М. Астряба багато в чому співзвучні з нинішнім, новим соціальним замовленням на цілі і завдання шкільної математичної освіти. Адже лейтмотивам освіти ...