Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Редько, Вікторія Владиславівна
dc.date.accessioned 2015-03-06T18:45:29Z
dc.date.available 2015-03-06T18:45:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Редько Вікторія Владиславівна Реклама як засіб політичного вибору / Вікторія Владиславівна Редько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 22. Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін. – Випуск 14: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – С. 112-118 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6540
dc.description.abstract У статті зазначено, що політична реклама значною мірою впливає на здійснення вибору в політиці. Охарактеризовано основні підходи до визначення поняття «політичний вибір». Наголошується на тому, що реклама тієї чи іншої політичної сили має відповідати цінностям, вподобанням та настроям населення. uk_UA
dc.description.abstract В статье указано, что политическая реклама в значительной степени влияет на осуществление выбора в политике. Охарактеризовано основные подходы к определению понятия «политический выбор». Подчеркивается, что реклама той или иной политической силы должна соответствовать ценностям, интересам и настроениям населения. uk_UA
dc.description.abstract This article notes that political advertising has an impact on the process of making a political choice. This paper shows basic approaches to the definition of «political choice». It also pays attention to the fact that advertising of a political force must match values, interests and sentiments of the electorate. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject політична реклама uk_UA
dc.subject политическая реклама uk_UA
dc.subject political advertising uk_UA
dc.subject політичний (електоральний) вибір uk_UA
dc.subject политический (электоральный) выбор uk_UA
dc.subject political (electoral) choice uk_UA
dc.subject пропаганда uk_UA
dc.subject пропаганда uk_UA
dc.subject propaganda uk_UA
dc.subject політичне маніпулювання uk_UA
dc.subject политическое манипулирование uk_UA
dc.subject political manipulation uk_UA
dc.subject.classification 324 uk_UA
dc.title Реклама як засіб політичного вибору uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу