Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Агарков, Олег Анатолійович
dc.date.accessioned 2015-01-12T10:58:06Z
dc.date.available 2015-01-12T10:58:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Агарков, О. А. Соціально-політичний маркетинг: постановка проблеми / О. А. Агарков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : збірник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 5. - С. 73-76 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6253
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject Education uk_UA
dc.subject Graduate School uk_UA
dc.subject Ukraine uk_UA
dc.title Соціально-політичний маркетинг: постановка проблеми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу