В статті представлені результати дослідження ряда факторів впливаючих на мотивацію студентів до регулярних самостійних занять фізичними вправами. Розглянуто відношення студентів до наступних аспектів мотиваційній сфері як суперництво, порівняння, наслідування, в контексті індивідуальних фізичних кондицій та канонів красоти людського тіла. Отриманні данні щодо самооцінки фізичного здоров’я студентами та виявлено відношення до регулярних занять фізичними вправами в сім’ях опитаних.
В статье представлены результаты исследований ряда факторов влияющих на мотивацию студентов к регулярным самостоятельным занятиям физическими упражнениями. Рассмотрено отношение студентов к таким аспектам мотивационной сферы как соперничество, сравнение, подражание, в контексте индивидуальных физических кондиций и канонов красоты человеческого тела. Получены данные о самооценке физического здоровья студентами и выявлено их отношение к регулярным занятиям физическими упражнениями в семьях опрошенных.
The article presents the results of studies of factors influencing students' motivation to perform regular physical exercises. Consider the ratio of students to aspects such as the motivational sphere of competition, comparison, imitation, in the context of individual physical standards and canons of beauty of the human body. The data on self-assessment of the physical health of students and found them related to the regular practice of physical exercise in the families surveyed.