Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рівень сформованості психофізичних якостей молодших школяріврівень сформованості психофізичних якостей молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бублик, Сергій
dc.contributor.author Синиця, Андрій
dc.date.accessioned 2014-10-24T18:58:05Z
dc.date.available 2014-10-24T18:58:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бублик Сергій Рівень сформованості психофізичних якостей молодших школяріврівень сформованості психофізичних якостей молодших школярів / Сергій Бублик, Андрій Синиця // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт: збірник наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3 (46) 14. – С. 22-27 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5882
dc.description.abstract В теоретико-методичному та експериментальному ракурсі розкривається проблематика розвитку психофізичних якостей дітей. Науково обґрунтованим постає факт необхідності та доцільності акцентованого впливу на психофізичний розвиток школярів в процесі фізичного виховання. Проведений експеримент вказує на низькі показники розвитку нейродинамічних властивостей. Функціональні властивості вищої нервової діяльності дітей є такими, що не сприяють ефективному навчально-пізнавальному процесу. uk_UA
dc.description.abstract В теоретико-методическом и экспериментальном ракурсе раскрывается проблематика развития психофизических качеств детей. Научно обоснованным есть факт необходимости и целесообразности акцентированного воздействия на психофизическое развитие школьников в процессе физического воспитания. Эксперимент указывает на низкие показатели развития нейродинамических свойств. Функциональные свойства высшей нервной деятельности детей являются, не способствуют эффективному учебно-познавательному процессу. uk_UA
dc.description.abstract In theoretical and methodological perspective, menus and experimental problems of mental and physical qualities of children. Scientifically proved fact appears necessary or advisable accented influence on psychophysical development of students in physical education. The experiments indicates low performance of psychomotor properties. Functional properties of higher nervous activity of children are those that are not conducive to effective teaching and learning process. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject психофізичні якості uk_UA
dc.subject psychophysical quality uk_UA
dc.subject психофизические качества uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.subject школьники uk_UA
dc.subject сила нервових процесів uk_UA
dc.subject power of nervous processes uk_UA
dc.subject сила нервных процессов uk_UA
dc.title Рівень сформованості психофізичних якостей молодших школяріврівень сформованості психофізичних якостей молодших школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу