ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Еманова, З.Г. | |
dc.date.accessioned | 2014-10-17T19:26:14Z | |
dc.date.available | 2014-10-17T19:26:14Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Еманова З. Г. Культурно-гуманістична концепція дошкільного музичного виховання: діяльнісний підхід / З. Г. Еманова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 167-171 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5838 | |
dc.description.abstract | В статье раскрыто содержание культурно-гуманистической концепции дошкольного музыкального воспитания в контексте личностно-ориентированного подхода. Обоснована ведущая роль деятельностного включения детей в сферу музыки в соответствии с основными положениями психолого-педагогической науки. Также определены особенности генезиса музыкальной деятельности в дошкольном возрасте. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст культурно-гуманістичної концепції дошкільного музичного виховання в контексті особистісно-орієнтованого підходу. Обгрунтована провідна роль діяльнісного включення дітей в сферу музики у відповідності з основними положеннями психолого-педагогічної науки. Також визначено особливості генезису музичної діяльності в дошкільному віці. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article reveals the content of cultural and humanistic concept of pre-school music education in the context of a student-centered approach. Substantiates the leading role of the activity of including children in the sphere of music in accordance with the basic provisions of psycho-pedagogical science. Also identified features of the origin of musical activities in the preschool years. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | гуманизация образования, культура | uk_UA |
dc.subject | humanization of education, culture | uk_UA |
dc.subject | гуманізація освіти, культура | uk_UA |
dc.subject | личностно-ориентированный подход | uk_UA |
dc.subject | student-centered approach | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | субъект деятельности, музыкальность | uk_UA |
dc.subject | subject of activity, musicality | uk_UA |
dc.subject | суб'єкт діяльності, музикальність | uk_UA |
dc.subject | детская музыкальная деятельность | uk_UA |
dc.subject | children's musical activities | uk_UA |
dc.subject | дитяча музична діяльність | uk_UA |
dc.subject.classification | 373.2.036:78.01 | uk_UA |
dc.title | Культурно-гуманістична концепція дошкільного музичного виховання: діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |