Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст і послідовність етапів професійної підготовки майбутніх учителів музики до музичного просвітництва серед дітей та юнацтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жигінас, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2014-10-14T10:25:06Z
dc.date.available 2014-10-14T10:25:06Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Жигінас Т. В. Зміст і послідовність етапів професійної підготовки майбутніх учителів музики до музичного просвітництва серед дітей та юнацтва / Т. В. Жигінас // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 85-88 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5807
dc.description.abstract В статье изложены основные позиции подготовки будущих учителей музыки к музыкально-просветительской работе среди детей и юношества. Она предполагает координационно-ориентировочные мероприятия для студентов выпускных курсов и включает ряд этапов: ознакомительно-аналитический, проективно-моделирующий и практически-реализующий, последовательность которых обусловлена мерой охвата материала. uk_UA
dc.description.abstract У статті викладено основні позиції підготовки майбутніх вчителів музики до музично-просвітницькій роботі серед дітей та юнацтва. Вона припускає координаційно-орієнтовні заходи для студентів випускних курсів і включає ряд етапів: ознайомчо-аналітичний, проективно-моделюючий і практично-моделюючий і практично-реалізуючий, послідовність яких зумовлена ​​мірою охоплення матеріалу. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the basic positions of training future teachers of music to musical outreach to children and youth. It involves the coordination and orientation activities for graduate students and includes a number of stages: awareness-raising and analytical, practical and modeling and practical-realizing, the sequence of which is due to measure the coverage of the material. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject музыкальное просветительство uk_UA
dc.subject musical enlightenment uk_UA
dc.subject музичне просвітництво uk_UA
dc.subject концертно-образовательная деятельность uk_UA
dc.subject concerts and educational activities uk_UA
dc.subject концертно-освітня діяльність uk_UA
dc.subject.classification 378.637.016:78.071.2(043) uk_UA
dc.title Зміст і послідовність етапів професійної підготовки майбутніх учителів музики до музичного просвітництва серед дітей та юнацтва uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу