ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Василенко, Л.М. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-29T16:49:51Z | |
dc.date.available | 2014-09-29T16:49:51Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Василенко Л.М. Теоритико-методологічні основи вокальної підготовки вчителя мистецьких дисциплін / Л.М. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 57-62 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5733 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются теоретические и методические обобщения исследования художественно-ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин в процессе исполнительской деятельности. Раскрываются сферы проявления художественной ментальности, актуализируется вопрос влияния типа деятельности на ментальный опыт, а также влияние национально-культурного фактора на методику работы в исполнительском классе. | ru_RU |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретичні та методичні узагальнення дослідження художньо-ментального досвіду майбутніх вчителів мистецьких дисциплін у процесі виконавської діяльності. Розкриваються сфери прояву художньої ментальності, актуалізується питання впливу типу діяльності на ментальний досвід, а також вплив національно-культурного чинника на методику роботи у виконавському класі. | |
dc.description.abstract | The article considered the theoretical and methodological generalizations research of аrt and mental experience for the future artistic disciplines teachers in the process of performing activity. Reveal the scope of manifestation artistic mentality, update the influence of the type of activity on mental experience, as well as the impact of national and cultural factors on the methodology performing work in the classroom. | |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | художественно-ментальный опыт | ru_RU |
dc.subject | аrt and mental experience | ru_RU |
dc.subject | художньо-ментальний досвід | ru_RU |
dc.subject | художественно-исполнительская подготовка | ru_RU |
dc.subject | аrt-рerforming training | ru_RU |
dc.subject | художньо-виконавська підготовка | ru_RU |
dc.subject | художественно-творческая исполнительская деятельность | ru_RU |
dc.subject | artistic and creative performing activity | ru_RU |
dc.subject | художньо-творча виконавська діяльність | ru_RU |
dc.subject | художественное мышление | ru_RU |
dc.subject | art thinking | ru_RU |
dc.subject | художнє мислення | ru_RU |
dc.subject | интеллектуально когнитивная сфера в области искусства | ru_RU |
dc.subject | intellectually cognitive sphere in the arts | ru_RU |
dc.subject | інтелектуально когнітивна сфера в галузі мистецтва | ru_RU |
dc.subject.classification | 371.134:78.071.2 | ru_RU |
dc.title | Теоритико-методологічні основи вокальної підготовки вчителя мистецьких дисциплін | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |