У статті актуалізована проблема національного виховання особистості засобами
музичної народної творчості і фольклору в Китаї і Україні як багатонаціональних
державах. Показана давня історія розвитку китайського народного музичного
мистецтва. Обгрунтована необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх вчителів
музики в Китаї до реалізації завдань національного виховання школярів з урахуванням
регіональної національної політики. Для цього введено поняття этнокультурного
компоненту підготовки вчителя музики і запропонована його структурна модель.
В статье актуализирована проблема национального воспитания личности средствами
музыкального народного творчества и фольклора в Китае и Украине как многонациональных
государствах. Показана древняя история развития китайского народного музыкального
искусства. Обоснована необходимость целенаправленной подготовки будущих учителей
музыки в Китае к реализации задач национального воспитания школьников с учетом
региональной национальной политики. Для этого введено понятие этнокультурного
компонента подготовки учителя музыки и предложена его структурная модель.
In this article actualized the problem of personal national education of musical folk art and folklore of China and Ukraine funds as multinational
states. Shown a long history of Chinese folk music
art. The necessity of purposeful training of future teachers
music in China to achieve the objectives of national education students considering
regional national policy. To this have been introduced the notion of ethnoculture
component of the training of music teachers and its proposed structural model.