ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | У, Ифан | |
dc.date.accessioned | 2014-09-29T10:05:11Z | |
dc.date.available | 2014-09-29T10:05:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | У Ифан Этнокультурный компонент в профессиональной подготовке учителей музыки в Китае и Украине / У Ифан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 122-128 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5731 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізована проблема національного виховання особистості засобами музичної народної творчості і фольклору в Китаї і Україні як багатонаціональних державах. Показана давня історія розвитку китайського народного музичного мистецтва. Обгрунтована необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх вчителів музики в Китаї до реалізації завдань національного виховання школярів з урахуванням регіональної національної політики. Для цього введено поняття этнокультурного компоненту підготовки вчителя музики і запропонована його структурна модель. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье актуализирована проблема национального воспитания личности средствами музыкального народного творчества и фольклора в Китае и Украине как многонациональных государствах. Показана древняя история развития китайского народного музыкального искусства. Обоснована необходимость целенаправленной подготовки будущих учителей музыки в Китае к реализации задач национального воспитания школьников с учетом региональной национальной политики. Для этого введено понятие этнокультурного компонента подготовки учителя музыки и предложена его структурная модель. | ru_RU |
dc.description.abstract | In this article actualized the problem of personal national education of musical folk art and folklore of China and Ukraine funds as multinational states. Shown a long history of Chinese folk music art. The necessity of purposeful training of future teachers music in China to achieve the objectives of national education students considering regional national policy. To this have been introduced the notion of ethnoculture component of the training of music teachers and its proposed structural model. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | національне виховання | ru_RU |
dc.subject | national education | ru_RU |
dc.subject | национальное воспитание | ru_RU |
dc.subject | музична народна творчість | ru_RU |
dc.subject | folk music art | ru_RU |
dc.subject | музыкальное народное творчество | ru_RU |
dc.subject | ethnoculture | ru_RU |
dc.subject | этнокультура | ru_RU |
dc.subject | етнокультура | ru_RU |
dc.subject | етнокультурний компонент професійної підготовки вчителя | ru_RU |
dc.subject | ethnocultural component of teacher training | ru_RU |
dc.subject | этнокультурный компонент профессиональной подготовки учителя | ru_RU |
dc.subject.classification | 371.134:784.4[(477)+(510)] | ru_RU |
dc.title | Этнокультурный компонент в профессиональной подготовке учителей музыки в Китае и Украине | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |